31 Aralık 2011 Cumartesi

Evlere Mantı Kapama İşi Veren Yerler

 www.evdemanti.blogspot.com

20 yorum:

  1. merhaba ben ankarada oturuyorum çok güzel mantı yaparım ve bu işi yapmak istiyorum titiz ve düzenli çalışırım ilgilenirseniz sevinirim. zeynep_yusra_240211@hotmail.com

    YanıtlaSil
  2. merhaba ben ankarada oturuyorum çok güzel mantı yaparım ve bu işi yapmak istiyorum titiz ve düzenli çalışırım ilgilenirseniz sevinirim. zeynep_yusra_240211@hotmail.com

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar evimde sipariş üzere mantı yapıyorum sürekli ve toplu bir şekilde yaptıracak firmalar arıyorum ilgilenirseniz sevinirim bana 05453267994 bu numaradan ulaşabilirsiniz

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar ist pendikte ikametgah etmekteyim 7 kişilik bir ekibimiz 10 ila 15 yıllık bir iş tecrübeli ve mantı siparişinde hızlı ve titiz bir ekibimiz var.bu ekip daha önce eren mantı, güven mantı, şirin mantı gibi firmalarda çalışmışlardır.Bizimle çalışmak isterseniz 0536 893 83 90 nolu hattan iletişime geçebilirsiniz

    YanıtlaSil
  5. Mrh adana seyhanda yasiyorum.manti yuksuk corbasi ve iclikofte yapiorum.ilgilenen firmalar icin tlfon numaram 05346192809

    YanıtlaSil
  6. Bursa da ekibimle beraber titizlikle anne eli tadında mantı, sarma, tatlı ve pasta çeşitşeri yapıyorum. İlgilenenlere duyurulur

    YanıtlaSil
  7. Merhaba düzenli siparis verecek firmalarla calismak istiyorum daha once manti yapmistim seri ve titizlikle yaparim .istanbul sultangazide oturuyorum.

    YanıtlaSil
  8. Merhaba ben de istanbul EYÜP ve kagithanede istagram uzerinden manti yapip satiyorum.talep var geri donuslerimde oluyor ama daha fazla satmak istiyorum.veya bir yere baglanip surekliligi olsun istiyirum.bu sekilde dusunen olursa sevinirim.

    YanıtlaSil
  9. Merhaba bende evde mantı ve içli kofte yapıyorum restoratlarla anlasıp daha fazla satmak istiyorum benimle calısmak isteyen olurda sevınırım 05510129295

    YanıtlaSil
  10. Merhaba ben manti yapmak istiyorum evde deneyimim var istanbul anadolu yakasinda oturuyorum

    YanıtlaSil
  11. Cok ihtiyacim var ise ben nazlican manti isi istiyorum

    YanıtlaSil
  12. İyi günler ! kredi talep eden tüm değerli müşterilerimize hızlı bir bildirimde bulunmaktayız, şu anda uygun bir kredi faiz oranına sahip bir kredi planındayız.
    İletişim:

    creditcentercorp.usa@gmail.com
    whatsapp: +1 (847) 453 9904

    YanıtlaSil
  13. Merhaba kayseriliyim evde manti siparişi alabilirim gerekli şekilde kayseri disina kargoda gönderebilirim 05453996556 numaradan ulasbilirsiniz

    YanıtlaSil
  14. merhaba evde elacma ev mantisi yapiyorum.ist beylikdüzünde oturuyorum aş ev yemekleri yapan yerlere,lokantalara,şuzaman da biraz kolay olmuyor ama esime destek amaçlı pandemiden cok zarar ettik lutfen haber edinn

    YanıtlaSil
  15. Mantı sarmA işi yaparız 2 kısıyız İstanbul Güngören oturuyoruz yemek sayfamız@sunum_mengul mutlaka dönüş bekliyoruz

    YanıtlaSil
  16. Merhaba ev mantısı ve hamur işleri itina ile yapılır 0539 478 83 90

    YanıtlaSil
  17. Evde manti su böregi yapiyrm isbyerlerine toplu bir sekilde yapmak istyrm cok titiz calisiyrm

    YanıtlaSil
  18. Evde manti yaprak sarması yapıyorum titiz ve özenli çalıyorum ilgilenler dönüş sağlasın ltfen

    YanıtlaSil
  19. merhabalar.ankara yapracıkta ikamet esiyorum.evde temiz doğal ev mantıları yapıyorum.mantı almak isteyenler ulaşabilirler.0537 045 01 24

    YanıtlaSil
  20. Bende manti kapama isi istiyorum

    YanıtlaSil